Šole v digitalni prihodnosti na dotik

Blog o napredni uporabi sodobnih učnih tehnologij v slovenskih šolah
Nasveti za delo od doma v času koronavirusa

Nasveti za delo od doma v času koronavirusa

Čas branja: 5 min Ključni za učinkovito in prijetno delo na daljavo so obvladovanje tehničnih pogojev za delo, dobra ureditev delovnega prostora, natančno načrtovanje dela vključno z učenjem in testiranjem orodij za delo na daljavo (konferenčni klici, skupinsko delo, priprava webinarjev, deljenje in souporaba vsebin, orodja v oblaku …). Pomembno je tudi, da imate stabilno in dovolj propustno spletno povezavo, ki omogoča normalno delo in učenje tudi ostalim članom vaše družine.

Vzamite si čas za učenje, to je pomembna investicija. Od doma boste delali še kar nekaj časa, pridobljeno znanje in izkušnje pa boste lahko uporabljali tudi po koncu koronavirus epidemije.

Učilnica prihodnosti

Učilnica prihodnosti

Kakšna bo učilnica prihodnosti? Učilnica v letu 2020 se zelo razlikuje od tiste iz iz leta 2010. Danes ima skoraj vsaka učilnica interaktivni zaslon ali vsaj interaktivno tablo s projektorjem. Učenci uporabljajo tablice za učenje. Domača naloga je naložena na portal,...

Poročilo z BETT 2020

Poročilo z BETT 2020

Posebno predavanje dr. Edwarda Tse za slovenske udeležence Clevertouch akademijo na BETT Show je obiskalo preko 120 slovenskih udeležencev iz osnovnih in srednjih šol. Dr. Edward Tse iz podjetja Nuiteq je v sodelovanju s proizvajalcem interaktivnih zaslonov...

Kaj se je dogajalo na BETT 2019?

Kaj se je dogajalo na BETT 2019?

Čas branja: 3 min Bett 2019 je prinesel bolj zrele in domišljene poglede na nove tehnologije v izobraževanju. Interaktivni zasloni so postali priznana in preverjena rešitev. Navidezna in razširjena resničnost se selita na konkretna področja uporabe in pridobivata predvsem nove vsebine. Umetna inteligenca v izobraževanju je umeščena v vse bolj preverjene okvire, v katerih jo je že mogoče (ob ustreznih omejitvah) varno uporabljati.

Uporaba videa pri pouku

Uporaba videa pri pouku

Čas branja: 4 min

Tipična šolska učilnica se je v zadnjih 20 letih spremenila. Ne uporabljamo več toliko papirja in peres. Zaradi tega se je učenje spremenilo. Danes je, bolj kot kadarkoli prej, v učilnici izjemno dobrodošla interaktivnost. Učenci imajo na voljo številne videoposnetke, slike, predstavitve, interaktivne zaslone, računalnike, tablične računalnike in celo pametne telefone kot podporo za učenje.

Kako digitalizacija vpliva na učne procese v šoli?

Kako digitalizacija vpliva na učne procese v šoli?

Čas branja: 2 min S to izjavo je g. Benjamin Franklin že v 18. stoletju zapisal zakonitost, ki velja še danes. Poslanstvo vseh pedagogov je, da svoje učence naučijo vsebine. In ni večje motivacije za učitelja, kadar vidi, da se učenec uči, razvija in raste v svojih sposobnostih. Ko ima učitelj vso pozornost pri pouku in učenci sodelujejo ter opazno srkajo znanje, ki jim ga predaja učitelj je razpoloženje v razredu sproščeno in prijetno. Le kdo si ne želi takšnega pouka?

Skok v mozaBook

Skok v mozaBook

Čas branja: 2 min Učiteljica je bila ves čas obrnjena v razred, nove naloge je nizala s preprostim pritiskom pisala na interaktivno tablo. Vsakič so švignile otroške roke v zrak, izbranec pa je od učiteljice prejel pisalo in je pravilni odgovor ali rezultat vpisal na interaktivno tablo.

Dva razloga za zamenjavo interaktivnih tabel z interaktivnimi zasloni

Dva razloga za zamenjavo interaktivnih tabel z interaktivnimi zasloni

Čas branja: 3 min Interaktivni zasloni izkoriščajo prednosti najsodobnejših tehnologij, ki so vgrajene v tablične računalnike (kot so npr. iPad, Microsoft Surface, Samsung Galaxy Tab). Lahkotnost uporabe ekrana na dotik je enostavno povečana na velikost interaktivnega zaslona, uporablja pa se ga zelo podobno kot tablični računalnik. S prehodom na interaktivne zaslone so lahko sprostili rezervirana sredstva, ker vzdrževanja sploh ni in jih namenili drugim področjem. Poleg tega interaktivni zasloni porabijo bistveno manj električne energije, kar je velika dodatna korist z zornega kota zniževanja tekočih stroškov, ob enem pa je okolju veliko bolj prijazno.

Igre v učnem procesu

Igre v učnem procesu

Čas branja: 3 min Učenje s pomočjo igranja iger ima potrjeno boljše učne rezultate od klasičnega učenja. Uporaba je najenostavnejša skozi interaktivno in audio-vizualno opremo oz. s pomočjo novih digitalnih tehnologij. Področje izobraževanja nekoliko zaostaja pri uporabi teh tehnologij v primerjavi z drugimi področji uporabe. Vendar pa se koncepti sodobnih pristopov k poučevanju v šolah s povečano hitrostjo prebijajo v slovenske učilnice in prinašajo digitalne rešitve in vsebine.

Iskalni filtri

0
  • 23
  • 23