Šole v digitalni prihodnosti na dotik

Blog o napredni uporabi sodobnih učnih tehnologij v slovenskih šolah
MozaBook – bistveno bolj uporabna interaktivnost

MozaBook – bistveno bolj uporabna interaktivnost

Čas branja: < 1 min V preteklosti je bil velik problem, kako naj učitelj pripravi kakovosten interaktivni pouk na svoji interaktivni tabli. Predvsem so mu priprave na pouk vzele ogromno časa. Ker so obveznosti in zadolžitve učiteljev postajale vse večje, je preprosto zmanjkalo časa za ustvarjanje kakovostnih interaktivnih vsebin. In tako je usoda interaktivnih tabel marsikje končala zgolj pri projekciji Powerpoint predstavitev.

Učenje se dogaja povsod

Učenje se dogaja povsod

Čas branja: 2 min Vsak otrok ima prirojeno sposobnost učenja. V začetnih obdobjih življenja se ta sposobnost veliko bolj odraža, kot v poznejšem obdobju. Otrok v svojem življenju raziskuje in ustvarja. Razvija sposobnosti medsebojnih odnosov in interakcij z drugimi otroci ter na ta način spoznava svoje okolje.

Z izkoriščanjem te prirojene sposobnosti učenja lahko pomagamo učencem doseči večji uspeh. Interaktivne tehnologije, ki obstajajo že od leta 1991, ko je SMART predstavil prvo interaktivno tablo na svetu, so danes toliko tehnološko dovršene, da lahko z njimi ustvarjamo učilnice, ki spodbujajo naravni način učenja. Pri tem pa poskušajo vključiti čim več senzorjev oz. čutil, da postane proces pomnjenja kar najbolj učinkovit.

Tehnologije, ki jih boste jutri imeli v svoji šoli

Tehnologije, ki jih boste jutri imeli v svoji šoli

Čas branja: 2 min Na letošnjem sejmu učnih tehnologij – Bett 2016 v Londonu, ki je največji tovrstni dogodek na svetu, je bilo letos še posebej prelomno obdobje. Prelomno v smislu predstavljenih tehnologij za izobraževalne namene. Če je bil delež interaktivnih tabel v primerjavi z interaktivnimi zasloni še pred 3 leti 70:30, je bilo že lani opaziti, da se je ta delež izenačil na 50:50. Letos je bilo pri različnih proizvajalcih interaktivne opreme opaziti, da so promovirali le še interaktivne zaslone. Interaktivnih tabel je bilo zelo malo. Po videnem lahko z zagotovo trdim, da je bil delež interaktivnih tabel proti interaktivnim zaslonom le še 20:80.